Untitled Document
menu back Ana sayfa İndirimli ürünler Ön sipariş Müşteri hizmetleri Sipariş takip Sepetim Sıkça sorulan sorular İletişim
empty Üye ol Üye girişi

1.

www.mobilcom.com.tr sitesinde satışa sunulmuş olan ürünlerin tamamı İTHALATÇI FİRMA garantisi altındadır. Ürünün garanti içeriğini ve süresini tamamen sağlayıcı firma belirlemektedir. www.mobilcom.com.tr , satın almış olduğunuz ürünlerin garanti sürecini takip ederek, teknik desteğini kadrosu dahilinde vermek ve oluşabilecek ürün arızalarınının giderilmesi hususunda tüketici ila sağlayıcı firma arasında köprü oluşturmaktadır.

2.

Sitede yer alan elektrikli ve elektronik ürünlerin aksi belirtilmedikçe minimum 24 (Yirmidört) ay garantisi mevcuttur. Bataryalar 6 ay, Kulaklık-Mikrofonlar fatura tarihini müteakip 7 gün içerisinde iade/değişim garantisindedir. Antenler, elektronik ürün kapsamında olmayan pasif elemanlar olduğundan garanti kapsamına girmezler ancak ambalajından arızalı çıktığı bildirilen antenler, herhangi bir işlem yapılmadan ve orijinal ambalajında hasarsız olarak en geç 7 iş günü içerisinde gönderilmelidir, bu durumda birebir değişim yapılır. Aynı üründen mevcut değilse, muadili verilir veya bedeli aynen iade edilir. İade anında ürün bedelinden başka bir hak veya bedel talep edilemez. Bu süre sonunda hiçbir şekilde değişim hakkı talep edilemez. Kulaklık-Mikrofonlar sarf malzemesi statüsünde olup, 7 günlük değişim süresi dışında birebir değişim ve tamir işlemi yapılmaz. Test Cıhazlarının kalibrasyonu garanti kapsamına girmez. PHILIPS, BEKO, VESTEL, HYUNDAI gibi markaların tüm ürünleri, yerinde (bölgesel) garantili olarak satışa sunulmaktadır. Satın almış olduğunuz bu markalara ait ürünlerin zaman içerisinde oluşabilecek arızaları durumunda teknik servisimize değil de, ürünün bulunduğu il/ilçe'de yer alan markanın yetkili servisine ulaştırılması gerekmektedir. Bunlar dışında kalan tüm ürünlerin teknik servisimize gönderilmesi gerekmektedir.

3.

Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır.

a.

Satınalmış olduğunuz TELSİZ AKSESUARI, fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde arızalanmış ise;

Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün firmamıza kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası firmamızca onaylanmalıdır. Teknik yetkililerce, arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol edilir, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır veya müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek,ilave donanımlarıyla beraber ve orjinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir.

* Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-FİRMAMIZA ulaşım bedeli tarafımızca karşılanacak olup, FİRMAMIZDAN-MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir.

b.

Satınalmış olduğunuz BİLGİSAYAR fatura tarihinden 7 (yedi) günün ardından veya normal garanti sürecinde arızalanmış ise;

(Software arızları garantiye girmez), Ürün, tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün firmamızca kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası firmamızca onaylanmalıdır. Tarafımızca arızalı olduğu tespit edilen ürün; onarım veya değişim yapılmak üzere İTHALATÇI FİRMA'ya ulaştırılır. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürün tarafımıza faturası ile beraber gönderilmeli, arızalı ürün yanında herhangi bir aksesuar gönderilmemelidir. Bu süreç ilgili Yasa da'da belirtildiği gibi asgari 10 (On) ila azami 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.

* Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-FİRMAMIZA ULAŞIM bedeli ile FİRMAMIZDAN- MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir.

İade Koşulları

1.

Sitemiz üzerinden satınalmış olduğunuz ürün/ürünleri fatura tarihinden itibaren 7 (Yedi) gün içerisinde hasarsız olmak kaydıyla, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarları ile eksiksiz olarak iade edebilirsiniz. Bu süreyi aşan durumlarda iade kabul edilmeyecektir.

2.

İadesi yapılacak ürün keseceğiniz iade fatura ile hasarsız olarak, ambalaj ve yan aksamları ile ve kargo bedeli ödenmiş olarak gönderilmelidir. İade ft. kesemeyen şahıslar, kendilerine gönderilmiş olan faturayla satış tarihini müteakip 7 (yedi) iş gününde iade yapabilirler.

3.

İade edilecek ürünlerin orjinal ambalajında ve eksiksiz olarak gönderilmesi zorunludur. Herhangi bir aksesuarı (kablo,cd, disket,kitapçık vb.alien anahtarı, kelepçe vb.) veya orjinal ambalajı hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

Yukarıda belirtilen hususlar gözönünde bulundurularak ürün iadesi yapabilirsiniz.

Sipariş İptali

1.

Sitemiz üzerinden satın almış olduğunuz ürün/ürünleri iptal etmek istemeniz durumunda Adınız, Soyadınız ile sipariş numaranızı

0212 2962915 / 16 no'lu telefonlarımızdan ilgili birime ulaştırmanız gereklidir. Mobilcom'un kendi ithal ettiği ve stoklarında bulunan "Telsiz Aksesuarları" genelde derhal kargoya verildiğinden, iptal işleminin, siparişi müteakip derhal yapılması gereklidir. Sevkiyat yapıldıktan sonra iade işlemi mümkün değildir.

2.

İptal durumunda, satınalmış olduğunuz ürünün bedelini hangi ödeme tipi seçimine göre yaptıysanız, aynı ödeme tipinde tarafınıza iade edilecektir. Kredi kartlı satışlarda iade edilen rakamın kartınıza iadesi 3 (Üç) iş günü içerisinde yapılmakta ancak ekstrenize bilahare ve muhtemelen banka komisyonu düşüldükten sonra iade edilmektedir.

Yukarıda belirtilen hususlar gözönünde bulundurularak sipariş iptali yapabilirsiniz.

Saygılarımızla


Takip No :    
 
 
MOBİLCOM HABERLEŞME-Hayri Levi
Banka Seçenekleri
Sitedeki Aktif Kullanıcı Sayısı: 20 Toplam Ziyaretçi Sayısı: 34659898
e ticaret neticaret eticaret