menu back Ana sayfa İndirimli ürünler Ön sipariş Müşteri hizmetleri Sipariş takip Sepetim Sıkça sorulan sorular İletişim
empty Üye ol Üye girişi
Bu bölümde aradığınız soru ve cevabı bulamadıysanız, sorunuzu site yöneticisine iletmek için tıklayınız.
Kategori seçiniz :  
1


Soru : Siteye nasıl Üye olabilirim?
Cevap : Sitenin Ana Sayfasında, sağ veya sol üst tarafta "Üye Ol" veya "Üye Girişi" linkine tıklyarak üyelik işleminizi başlatabilirsiniz.
 



Soru : Nasıl Bayi olabilirim?
Cevap : 

Firmamızdan Bayilik alabilmek için önce "Üye olmanız" ve üyelik bilgilerini girip, bu işlemlerden sonra belirtmiş olduğunuz e-posta adresine otomatik olarak gönderilen "teyid" linkine tıklamanız gereklidir.

Böylece sistem, sizin diğer işlemleriniz için gerekli olan e-posta adresinizi tanımlamış olacaktır. Daha sonra yine sitenin üst orta bölümünde veya en altında bulunan "Bayilik Başvurusu" linkine tıklayıp gerekli soruları cevaplamanız gerekmektedir. Ayrıca Şirketinize ait Vergi Levhası, İmza Sirküleri ve Tic.Sicil Gazetesi (Kuruluş) fotokopilerini, firmamıza ulaştırmanız rica olunur. Vermiş olduğunuz bilgilerden yola çıkarak Firmamız değerlendirme yapacak ve size, Bayilik vermesi halinde yine e-posta aracılığıyla, sitenin  "Bayi Giriş" bölümüne girebilmeniz için "Bayi Kodu" ve "Şifresi" ni gönderecektir.  Not: Gerektiğinde aday Bayiye telefonla ulaşılıp daha fazla bilgi sorulabilir. 


 



Soru : İstediğim ürünlere nasıl ulaşabilirim?
Cevap : 

Ürünlere 2 yöntemle ulaşabilirsiniz. 

1- Sayfanın üst sol bölümünde  bulunan "Ürün ara" bölümüne ürün kodu (Örneğin X-300) yazıp "Ara" tuşuna basarak (alt kısmındaki kutuya listeden marka seçerek, girildiğinde daha seçici bir arama yapılır).

2- Sayfanın sol bölümündeki menuden konu ve varsa alt konu seçilerek arama yapılır.


 



Soru : "Müşteri Hizmetleri" bölümünden hangi işlemleri yapabilirim?
Cevap : Buradan kendi bilgileriniz güncelleyebilir, site tarafından gönderilen mesajları okuyabilir, site yetkilisine mesaj atabilir, puan ve hediye bilgilerinize ulaşabilir, sipariş ödemesi nakit ise havale bilgilerinizi bildirebilir, siparişlerinizi takip edebilir, banka hesap bilgilerini görebilir vb. işlemleri kolaylıkla yapabilirsiniz.
 



Soru : "Sipariş Takibi" bölümü ne içindir?
Cevap : Bu bölümden siparişlerinizi takip edebilirsiniz.
 



Soru : "Sepetim" nedir?
Cevap : Marketlerden alış veriş yaptığınız gibi, sitemizden sipariş edeceğiniz ürünleri sepete atabilir ve daha sonra ana menudaki "Sepetim" bölümüne girilerek, içerisindeki "Sipariş ver" bölümünden ödeme bilgilerini girerek alış verişi bitirebilirsiniz. Ürünleriniz, üyelik bilgileri bölümündeki belirtilen adresinize, Yurtiçi Kargo veya UPS kargo ile (aksi belirtilmediyse) alıcı ödemeli olarak gönderilir. 
 



Soru : "İletişim" bilgileri bölümü neye yarar?
Cevap : Bu bölüm, Firmamızın Ünvan, Adres, Kroki, Tel/Fax no.ları, E-posta, MSN adreslerini görebilirsiniz.
 



Soru : "İnsan Kaynakları" bölümü ne içindir?
Cevap : Sitemiz aracılığı ile Firmamıza İş Başvurusu yapabilir, bilgilerinizi girebilirsiniz. (Şu anda aktif değildir).
 



Soru : "Arıza Takip" bölümü ne içindir?
Cevap : 

Bu bölümde Firmamızın, ürün Garanti Şartlarını ve Tamir, Bakım şartlarını inceleyebilirsiniz.

Not: Firmamızın sattığı tüm ürünlerin tamiri, ilgili İthalatçı firma nezdinde yapılmaktadır.


 
1
 
 
MOBİLCOM HABERLEŞME-Hayri Levi
Banka Seçenekleri
Sitedeki Aktif Kullanıcı Sayısı: 23 Toplam Ziyaretçi Sayısı: 31164829
Neticaret® | E-ticaret Yazılım Paketleri ile hazırlanmıştır.